معرفی Polycom

        Polycom


        این شرکت در سال 1990 با چشم‌انداز تغییر و تبدل یک دستگاه ساده یعنی تلفن به ابزاری ضروری برای تجارت تاسیس شد و در حال حاضر بازیگری جهانی در حوزه راه حل‌های همکاری از طریق اشتراک محتوا، صوت و تصویر به شمار می‌رود که امروز به صنایع و شرکت‌ها در هر اندازه و شکلی ارائه خدمات می‌کند.

        این شرکت به پشتوانه دو دهه نوآوری و بیش از 950 حق امتیاز اختراع فناوری رسالتش را برای گسترش همکاری بشری دنبال می‌کند و در این راه ، راه حل‌ها و تجارب نوآورانه کاربری را عرضه کرده که چالش فاصله را برای میلیون‌ها نفر در گوشه و کنار این جهان برطرف ساخته است و در این راه ، بهره‌وری را افزایش داده ، نوآوری را تسریع کرده ، خدمات بهتری را به مشتریان ارائه داده ، آموزش و پرورش را گسترش داده و جان انسان‌های بیشماری را نجات داده است.

        شرکت‌ها Polycom را بخاطر راه حل‌هایش انتخاب می‌کند ، راه حل‌هایی که نیروی کار پراکنده در اقسا نقاط دنیار را قادر به برقراری ارتباط و همکاری موثرتر و بهره‌ورتر علیرغم وجود فاصله‌ها می‌سازند. با استفاده از خدمات و راه حل‌های صوت، تصویر و حضور مجازی از راه دور (Telepresence) این شرکت ، مردم امروز قادر هستند تا از پشت میزکارشان، اتاق‌های کنفرانس ، کلاس‌های درس و حتی محیط‌های سیار با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند. سازمان‌ها در صنایع متفاوت و همچنین بخش خصوصی با تکیه بر راه حل‌های مبتنی بر استاندارد Polycom امروز قادرند تا:

        • سریع‌تر بازده سرمایه‌گذاری‌هایشان را تحصیل کنند درحالیکه تیم‌های کاری‌شان بسادگی و در هر جایی که باشند می‌توانند با هم تعامل و همکاری رو در رو داشته باشند.
        • هزینه‌های افراد در یک محل برای حل مسائل مختلف را کاهش دهند.
        • در منابع، زمان و انرژی لازم برای برطرف ساختن چالش‌های سازمانی و تجاری اصلی صرفه‌جویی کنند.

        Polycom

        تلفن های تحت شبکه

        تلفن های بیزنس کلاس VVX

        تلفن های SoundPoint IP

        ویدئو کنفرانس

        ویدئوکنفرانس برای سالن جلسات

        ویدئو کنفرانس دسکتاپ

        ویدئو کنفرانس برای موبایل

        سرور

        سرور ضبط و بازپخش جلسات

        سرور مدیریت و همزمان سازی ارتباطات

        فرم ثبت درخواست یا مشاوره

        6.1.7.0
        گروه دورانV6.1.7.0